محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش | بچه محمدرضا گلزار

اولین تصویر لو رفته از پسر جذاب و چشم رنگی گلزار | خانم خوشگل و جوان محمدرضا گلزار هم حامله شد

محمدرضا گلزار و همسرش تصویر جدید به نمایش گذاشتند‌.

اولین تصویر لو رفته از پسر جذاب و چشم رنگی گلزار | خانم خوشگل و جوان محمدرضا گلزار هم حامله شد
کدخبر : 19477
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.محمدرضا گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. محمدرضا گلزار در این گروه به عنوان نوازنده سازهای گیتار، ارگ و پرکاشن نیز فعالیت کرده است.از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

یکسری از بازیگران هستن که تا آخر عمر کار خود در این عرصه بولد و بسیار مشهور نخواهند شد، اما برخی هم هستن که خیلی زود دستشون به اون بالا ماها میرسن و شهرت و سوپراستاری رو زود تند سریع لمس می کنند. مثلا محمد رضا گلزار یکی از چهره های دسته دومی محسوب میشه که از همون ابتدا هم کار و فعالیتش رو با سینما آغاز کرد و همچنان نیز در این راستا فعالیت دارد و طولی نکشید که شد گل سر سبد بازیگران سوپراستار ایرانی! محمد رضا گلزار در بیزینس های مختلفی فعالیت داره و از دست چهره های به شدت ثروتمندی به حساب میاد که این روزها هم در ایران زندگی نمیکنه و یه لایف استایل لاکچری در دبی برای خود دارد و تنها برای ایفای نقش به ایران آمده و دوباره برمیگردد. محمد رضا گلزار همین سال پیش بود که با ازدواجش خیلی مورد توجه قرار گرفت و بولد شد. وی که مدتی رو تیتر اول هر رسانه و مجازی‌ای بود، حالا در سایلنت ترین حالت خو به سر میبرد. بازیگر مشهور و دهه پنجاهی کشورمون رو میشه یکی از پرطرفدارترین بازیگرانی دونست که هوادارن براش زار زار گریه می کنند!

بیوگرافی محمد رضا گلزار و افتخارش به اصالت

محمد رضا گلزار تنها یک بازیگر نیست و این هنرمند کشورمون در زمینه های های دیگری همچون مجری، خوانندگی و البته آهنگسازی نیز فعالیت دارد. همونطور که بالاتر هم اشاره شد وی یک دهه پنجاهی است که این روزها در سن 47 سالگی خود به سر میبرد. محمد رضا گلزار در یکمین روز از اولین ماه یعنی فروردین سال 1356 متولد شده و بزرگ شده تهران است. تبار و اصالت محمد رضا گلزار متعلق به آذربایجان و شهر تبریز است و خود نیز در برنامه برنده باش نام کامل خود را گلزار آذری ذکر کرد و در ادامه گفت من با افتخار یک ترک هستم.

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده. وی که یک خواهر و دو برادر دارد، چهار فرزند هستند که پدرشون پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی می باشد و مادر نیز خانه دار هستند اهل تهران. محمد رضا گلزار دو برادر به نام های بردیا و علیرضا دارد به همراه یک خواهر به نام آتوسا، اما هیچ یک از خواهر و برادرانش سابقه بازیگری نداند. علیرضا مهندس رشته عمران است و بردیا نیز مترجم زبان انگلیسی و همچنین آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

تحصیلات محمدرضا گلزار و راهی که رفت و برگشت

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار در دوران دبیرستان رشته ریاضی رو انتخاب کرده بود و تحصیل کرد و سال سوم هم وارد کنکور شد و شرکت نمود. این بازیگر در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنجم رو آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبولی گرفت. 

اما سال آخر درسش بود که تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود. اما خب قبول نشد و همون رشته مکانیک رو ادامه دا و فارغ التحصیل این رشته مهندسی از دانشکاه ازاد اسلامی شد.

عشق به موسیقی در وجود محمدرضا گلزار از همان دوران نوجوانی ریشه دوانده بود. زمانی که در سوم دبیرستان تحصیل می‌کرد، با وجود مخالفت پدرش، نواختن گیتار را به صورت خودآموز آغاز کرد. اما شور و اشتیاق او به موسیقی به اینجا ختم نشد. پس از گذراندن دوران دبیرستان و ورود به دانشگاه، گلزار با پیگیری و پشتکار، نواختن پیانو را نیز به مهارت‌های خود اضافه کرد.

نقطه عطف در مسیر موسیقیایی گلزار، زمانی رقم خورد که پس از اتمام دانشگاه، به عنوان نوازنده به گروه "آریان" پیوست. در این گروه محبوب، گلزار مدت‌ها به عنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می‌کرد و در کنار خوانندگان و نوازندگان شناخته‌شده، به هنر خود صیقل می‌داد.

حضور در گروه آریان فرصتی ارزشمند برای گلزار بود تا در معرض دید عموم قرار بگیرد و استعداد خود را به نمایش بگذارد. نوازندگی او در این گروه، دریچه‌های جدیدی را به روی او گشود و زمینه را برای ورود او به عرصه‌های دیگر مانند سینما و خوانندگی فراهم کرد.

آغاز فعالیت بازیگری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

گلزار پس از گذراندن تحصیلات در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی، در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم "سام و نرگس" به کارگردانی ایرج قادری، قدم به دنیای پرهیاهوی سینما گذاشت. در فروردین ماه سال ۱۳۷۹، هنگامی که محمدرضا گلزار ۲۳ سال داشت، سرنوشت او در یک کافی شاپ در خزرشهر رقم خورد. در آن روز، گلزار که به عنوان نوازنده در گروه آریان فعالیت می‌کرد، با ایرج قادری، کارگردان نامدار سینما، روبرو شد.

این دیدار اتفاقی، نقطه عطفی در زندگی گلزار بود. او که در آن زمان هیچ تجربه بازیگری نداشت، با شجاعت به سراغ قادری رفت و او را به کنسرت گروه آریان دعوت کرد. قادری که تحت تاثیر اعتماد به نفس و پویایی گلزار قرار گرفته بود، به او پیشنهاد بازی در فیلمی به نام "نرگس و سام" را داد. گلزار که از این پیشنهاد هیجان‌زده شده بود، پس از گذراندن تست و پیش‌تولید، در نهایت در چند ماه بعد برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت.

این تجربه سرآغازی برای سفری پرفراز و نشیب در دنیای بازیگری برای محمدرضا گلزار بود.

از جمله فیلم‌های پرفروش که گلزار در آنها حضور داشته می‌توان به سلام بمبئی با کارگردانی قربان محمدپور (۱۳۹۴)، آینه بغل با کارگردانی منوچهر هادی (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ با کارگردانی منوچهر هادی (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم با کارگردانی کمال تبریزی (۱۳۹۸) اشاره کرد.

علاوه بر سینما، گلزار در سریال‌های تلویزیونی نیز فعال بوده و در آثاری مانند عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) به ایفای نقش پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان