سعید جلیلی

سعید جلیلی به دردسر افتاد | توهین زشت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی به این کاندید

محسن منصوری که با استعفا از سمت معاون اجرایی سیدابراهیم رئیسی، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی مشغول به فعالیت شد، امروز و در آخرین ساعت‌های تبلیغات به محمدجواد ظریف توهین کرد.

سعید جلیلی به دردسر افتاد | توهین زشت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی به این کاندید
کدخبر : 19376
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

منصوری گفت: رقیب ما در انتخابات آن آقای ناظریف و اون برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می کنه نیست. اینها عددی نیستند که وقت این تریبون ها را صرف این افراد بکنیم.

او افزود: رقیب ما جبهه کفره. جبهه استعمار و استکباره بعضی از این افراد در کشور ما دورریزها و پسماندها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند.

منصوری که در دولت احمدی‌نژاد به عنوان فرماندار ورامین فعالیت می‌کرد، امروز با انتشار یک توییت نیز خبرساز شد. وی نوشت: در همه نظرسنجی‌ها، سعید جلیلی بهترین شرایط را در جبهه انقلاب دارد؛ تا انتها، مصمم و با قدرت پیش خواهیم رفت.

این توییت نشان می‌دهد، ستاد سعید جلیلی قرار نیست چراغ‌ها را خاموش کنند و به نفع قالیباف کنار بروند.

در صورت انصراف جلیلی، اختلاف دو نامزد اصلی کمتر از یک درصد ولی نسبت مرددین بیشتر خواهد شد. به گزارش اقتصادنیوز،‌ در واقع طبق نظرسنجی ایسپا، با توجه به اینکه اقبال اولیه به جلیلی با اختلاف بیشتر از قالیباف است، انصراف جلیلی احتمالا به شکست اصولگرایان منجر خواهد شد. در این حالت هم آرای دیگر نامزدهای اصولگرا برای پیروزی قالیباف کافی نیست و او حتما نیاز به آرای مرددین خواهد داشت.

در حالیکه فعلا برآوردها نشان می دهد پزشکیان برای کسب آرای مرددین شانس بیشتری دارد. در این حالت هم مرددین نقش اول را در ۸ تیر بازی خواهند کرد. براساس تحلیل اقتصادنیوز،‌ در هر دو حالت، پزشکیان برای پیروزی ۶۰ درصد رای مرددین را می خواهد، و حتی اگر انتخابات دو مرحله ای شود، طبق آخرین نظرسنجی انجام شده پزشکیان شانس بیشتری دارد. با این حال ممکن است این داده ها پس از دو مناظره اخیر و اتفاقات یکی دو روز باقی مانده، باز هم تغییر کند و آرایش نامزدها را بهم بزند.

محمدامین سلیمی از نزدیکان سعید جلیلی در توییتی نوشت: نوشیدن زهر دغدغه های مقدس

IMG_20240626_151113_539

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان