الهه حصاری | الهه حصاری در سریال زخم کاری

مادر خوشتیپ و جوان الهه حصاری از الهه خانم خوشگل تره | مادر الهه حصاری همه را متعجب کرد

الهه حصاری بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در زخم کاری بازی می کند و حالا با تصاویر خانواده اش مورد توجه قرار گرفته.

مادر خوشتیپ و جوان الهه حصاری از الهه خانم خوشگل تره | مادر الهه حصاری همه را متعجب کرد
کدخبر : 19434
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

همیشه دونستن اینکه بازیگران از چه خانواده ای اومدن و با کی ازدواج کردن و اینکه پولدارانه زندگی می کنند یا معمولی و هزار چیز دیگر از زندگیاشون، برای مخاطب جالب به نظر رسیده. البته این رو هم بگیم که هر بازیگری جذابیت نداره و هر مخاطبی هم علاقمند نیست. اکثر بازیگران با سابقه از دهه شصت هستن و بیشتر بازیگران مشهور اما جدیدتر نیز از دهه هفتاد اومدن. الهه حصاری چهره ای شاید به دهه هفتادی ها بخوره، اما یک بانوی دهه شصتی محسوب میشود که در سال 69 متولد شده. الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون، 18 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد.

الهه حصاری

الهه حصاری به مانند خیلی از دیگر بازیگران، به شدن علاقمند به بازیگری بود و خب از دوران دبیرستان هم به این عرصه ورود کرد. البته نه به شکل حرفه ای، بلکه با حضور در گروه های تئاتر مدرسه و بعد ها هم به کلاس های آزاد بازیگر رفت و موفق شد. 

الهه حصاری

تحصیلات الهه حصاری

این هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع کاردانی و زبان انگلیسی می باشد که تا مقطع کارشناسی درس خوانده است.

الهه حصاریالهه حصاری اصلا به دلیل علاقه زیادی که به ورزش داشت وارد رشته تربیت بدنی در دانشگاه شد. او مدتی رو در فیتنس و بدنسازی گذروند و بعد با گذروندن دوره های یوگا، مدرک مربیگری خود را در این رشته دریافت کرد.

الهه حصاری

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان