سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی و همسرش

عاشقانه های خاص و جذاب سحر دولتشاهی با همایون خانش در کانادا | سحر از وقتی با همایون ازدواج کرد خوشبخت شد

سحر دولتشاهی تصویر جدید منتشر کرد.

عاشقانه های خاص و جذاب سحر دولتشاهی با همایون خانش در کانادا | سحر از وقتی با همایون ازدواج کرد خوشبخت شد
کدخبر : 19491
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سحر دولتشاهی، هنرپیشهٔ مطرح ایرانی، زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸، از شهر تهران است. ایشان تجربهٔ اجرا را نیز در سوابق کاری خود دارد. سحر لیسانس رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است. او در یک خانوادهٔ پنج نفره متولد شد. نام مادرش فرشته عدل که در سمت نایب رییسی فدراسیون شنا بوده است و پدرش فضلی، مهندس مکانیک است و در یک شرکت ماشین آلات که متلق به خودشان است کار میکند و همین طور در تور هایی که مربوط به دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور هستند، کار میکنند.

سحر دولتشاهی

دولتشاهی دارای یک برادر به نام «روزبه» و یک خواهر به نام «نسیم» است. برادرش فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی و دارای فوق لیسانس محاسبات از کانادا است و نسیم خواهرش نیز دارای مدرک از دانشگاه تهران و دکترای باستان شناسی از برلین است.

همچنین خانوادهٔ سحر دولتشاهی از خاندان و نسلِ قاجاری دولتشاهی اند. سحر، در وقتی که مشغولیتی ندارد، اکثرا به تماشای فیلم مینشیند یا موسیقی گوش میکند چراکه بسیار به موسیقی علاقه مند است و همین طور ترجمه نیز انجام میده .

در آبان سال ۱۳۹۴، در یک سخنرانی در خصوص «نقش عوامل روانشناختی در کنترل دیابت»، در تالار حاضر شد و توانست از انجمن دیابت ایران حلقه های آبی را بگیرد تا تحت عنوان سفیران بیماری دیابت، مطالب مرتبط با این مریضی را به افراد دیگر برساند. در سال ۱۳۹۵، دولتشاهی در رو در رویی با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، به دلیل اطلاع دادن و دیدار با اقوام زندانیان جرایم غیر عمد تحت عنوان سفیر پویش ارمغان برگزیده شد.

گفته شد «ارمغان» نام جنبشی است برای آزاد سازی زنان زندانی جرایم غیر عمد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان