الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و همسرش | ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست فیلمی زشت از خودش منتشر کرد | حمله شدید فالورا‌ به الناز خانم

الناز شاکردوست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصاویری را به مناسبت تولد ۴۰سالگی‌اش منتشر کرد.

الناز شاکردوست فیلمی زشت از خودش منتشر کرد | حمله شدید فالورا‌ به الناز خانم
کدخبر : 19453
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

 الناز شاکردوست بازیگر ایرانی

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

 به نظر شما اینکه میگن شخص چشماش رنگیه پس قطعا زیباییش بیشتر از بقیست درسته؟ آیا ملاک چشم های رنگی برای خوشگلترین بودن معیار درستیه؟ انگاری تو سینما که این موضوع خیلی درسته چرا که می بینیم بازیگرانی رو که چشمانی رنگی دارند و جایگاهشون بهتر از بقیه هستش. مثلا پارسا پیروزفر. و یا شاید هم نیکی کریمی و الناز شاکردوست. البته در اینکه چشم رنگی ها کمی متفاوت تر هستن شکی نیست چرا که تعدادشون کمتر از چشمان قهوه ای هستش و همین باعث میشه تا مثلا خانوم الناز شاکردوست شرایط خیلی بهتری به نسبت خیلی از هم دوره ای هایش داشته باشه. الناز شاکردوست بازیگر سینما و شبکه خانگیه که خیلی ساله تو این عرصه فعالیت داره. الناز بانو که اولین بار در سال 1383 با ایفای نقش در فیلم "گل یخ" به بازیگری ورود کرد، حالا چهره ای به شدت مشهور و محبوبه که در چند سال اخیر میزان بسیار قابل توجهی به دوست داشتنی بودنش هم افزوده شده. چرا چون روند کاریش رو تغییر داده!

الناز شاکردوست هنرمندی دهه شصتی است هفتمین روز از تیرماه سال 1363 در تهران متولد شده. الناز شاکردوست فرزند دوم خانواده هستش که یه برادر بزرگتر به نام علی داره و خواهری کوچیکتر از خودش به نام الیکا نیز دارد. خانم شاکردوست فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران نیز هست که علاوه بر بازیگری تو زمینه هایی مثل عکاسی، طراحی صحنه و لباس هم فعالیت دارد.

ازدواج و همسر الناز بانو

الناز شاکردوست از دست هنرمندانی محسوب میشه که هنوز ازدواج نکرده و اطلاعاتی در این باره هم به اشتراک نذاشته. 

الناز شاکردوست عازم لندن جهت ادامه تحصیل

الناز شاکردوست این بانوی موفق سینما، در سال 1394 بود که برای ادامه تحصیل راهی لندن شد و بعد از دریافت آموزش های لازم در سال 1395 به ایران برگشت.

ورزش های مورد علاقه

بازیگر محبوب کشورمان به ورزش هایی همچون شنا، اسکی و همچنین فوتسال به شدت علاقمند است و عضو تیم هنرمندان نیز می باشد.

 

الناز شاکردوست شناگری بسیار قابل و کاربلد می باشد اما با این وجود در یکی از سکانس های آخر فیلم "تابو" زمانی که باید به دریا رفته و مثلا خودش رو به دریا میسپرده، ان سکانس پشت یه کشتی فرسوده بوده که خب الناز ساکردوست باید به پشت ان میرفت و شدت اب باعث غرق شدن وی می شوند. چرا که شدید بودن آب و همچنین پروانه های پایین کشتی باعث پایین رفتن و غرق شدن وی شدند به شکلی که عوامل پشت صحنه هم خبر نداشتن و نمیتونستن بیش از حد به اون عمق از دریا نزدیک بشن.

جالبه که بدونید در نهایت وجود یک مرد و زن ترکمن که ساکن و نگهبان همون کشتی بودن باعث نجات جان خانم بازیگر بوده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان