قتل | قتل خونین در شهر

قتل خونین بخاطر ۴ میلیون | زن و شوهر همسایه خود را سلاخی کردند

قاتل عصبانی تهرانی به خاطر 4 میلیون تومان زن و شوهر همسایه اش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

قتل خونین بخاطر ۴ میلیون | زن و شوهر همسایه خود را سلاخی کردند
کدخبر : 19388
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 صبح روز ۲ تیرماه خبر قتل مرد و زن جوانی به کلانتری ۱۱۵ میدان رازی تهران گزارش شد که بلافاصله ماموران برای بررسی به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در صحنه قتل با جسد غرق در خون زن و مرد جوانی که در آغوش یکدیگر به کام مرگ فرو رفته و کودک ۲ ساله شان روی پله‌های راهرو نشسته به جسد مادر و پدرش خیره مانده بود روبرو شدند.

بلافاصله گزارش این قتل دردناک به بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی مخابره شد تا وی به به همراه تیم تشخیص هویت، بررسی صحنه جرم و پزشکی قانونی برای رازگشایی این قتل وارد عمل شدند.

در بررسی‌های ابتدایی که توسط تیم جنایی مشخص شد قاتل همسایه طبقه پایین مقتول بوده که گویا از ۸ ماه قبل تنها به خاطر ۲۴۰ هزار تومان پول شارژ ساختمان باهم درگیر و حتی پرونده شکایتشان به شورای حل اختلاف ارجاع داده و از همان روز درگیری این دو نفر باهم شدت بیشتری گرفته بود.

تحقیقات بازپرس پرونده از متهم نشان از این داشت که قاتل با انگیزه قتل چاقویی از آشپرخانه خانه خودشان برداشته و پس از جر و بحث با همسرش به طبقه بالا رفته بعد از مشاجره لفظی با مقتول با ۸ ضربه چاقو او را کشته و زمانی که زن برای دفاع از شوهر با کودک ۲ ساله در بغل به او حمله می‌کند او را هم کشته و زمانی که کنار همسرش روی زمین افتاد پا به فرار مر گزارد، اما در نهایت پلیس با بررسی اطراف محل جنایت موفق به شناسایی و بازداشت قاتل جوان می‌وشوند.

در نهایت صبح امروز ۳ تیرماه متهم برای بیان اعترافاتش وارد دادسرای جنایی تهران شده و روبروی بازپرس ویژه قتل محمد مهدی براعه قرار گرفت.

قاتل در اعترافتش به بازپرس گفت: وقتی بعد از کار شبانه به خانه برگشتم همسرم با ناراحتی به من اعلام کرد که مرد همسیایه باز هم در خانه ما آمده و طلب ۴ میلیون تومن پول عقب مانده از شارژ ساختمان را خواسته است، منم عصبانی شدم و با اینکه همسرم سعی کرد از رفتن من به طبقه بالا جلوگیری کند او را داخل خانه هول دادم و به سرعت به در خانه فرزاد رفتم، آنقدر با عصبانیت و طلبکارانه ب من صحبت کرد که من بدون معطلی هر چقدر که می‌توانسم با چاقو به او ضربه زدم در همان لحظه همسزش برای دفاع از او چاقو آشپزخانه را برداشت و به طرف من حمله کرد که او را هم زدم و وقتی کنار شوهرش روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان