هوتن شکیبا | همسر هوتن شکیبا | رقص هوتن شکیبا

رابطه عاشقانه هوتن شکیبا و خانم بازیگر در مجازی | کامنت خیلی خاص هوتن خان همه چیز را فاش کرد

هدی زین العابدین بازیگر سریال در انتهای شب در روز تولدش با به اشتراک گذاشتن متنی متفاوت از تمام افرادی که به یادش بودند به شکل خاصی تشکر کرد.

رابطه عاشقانه هوتن شکیبا و خانم بازیگر در مجازی | کامنت خیلی خاص هوتن خان همه چیز را فاش کرد
کدخبر : 19382
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

هوتن شکیبا در یک خانواده ای کرد تبار به دنیا آمده است.  هوتن شکیبا تنها یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی متبحر است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود.پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت بسیاری داشت اما با دیدن استعداد و علاقه اش به این حرفه، دست از مخالفت کشید و به هوتن شکیبا توصیه کرد که به دنبال علاقه خود برود.

هدی زین العابدین با انتشار پستی در صفحه رسمی اش از پیام های تبریکی که به مناسبت تولدش دریافت کرده بود تشکر کرد و در میان کامنت های منتشر شده، کامنت هوتن شکیبا جلب توجه کرد. البته که صداپیشه عروسک بچه در مهمونی در پیامش اشاره به منظورش از کلمه "بازم مبارک" نداشته است ولی میتوان حدس زد که پیش از این کامنت هم جزو اشخاصی بوده که به بهانه تبریک تولد خانم بازیگر با او ارتباط برقرار کرده است ولی برخی از کاربران این نوع و جنس کامنت را مشکوک دانستند.

هوتن شکیبا

  هدی زین العابدین نوشت:

 تشکر میکنم از همه عزیزانی که پیام های پر مهرشون رو از من دریغ نکردند

و روز تولدم رو برام به یاد ماندنی کردند

ممنون از محبتتون پاینده باشید و برقرار

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا پس از دریافت دیپلم خود در رشته علوم تجربی، در رشته کارگردانی تئاتر وارد دانشگاه سوره شد و کارشناسی ارشد بازیگری اش را از دانشگاه هنر دریافت کرد.

ورود هوتن شکیبا به عرصه هنر

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا از دوران مدرسه و بازی در نمایش های دانش آموزی به بازیگری علاقه مند شد و با ورود به دانشگاه و ایفای نقش در تئاترهای دانشجویی، مسیر بازیگری را به طور حرفه ای آغاز کرد.

اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر مربوط به بازی او در نمایش ویولن هایتان را کوک کنید در سال 87 است که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان