شهاب حسینی | همسر شهاب حسینی | ازدواج شهاب حسینی

پسران زیبا و جذاب شهاب حسینی کنار مادر جدیدشان | پریچهر خانم دوباره با شهاب حسینی ازدواج کرد؟

شهاب حسینی در کنار پسرانش امیرعلی و محمد امین

پسران زیبا و جذاب شهاب حسینی کنار مادر جدیدشان | پریچهر خانم دوباره با شهاب حسینی ازدواج کرد؟
کدخبر : 19292
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شهاب حسینی تنکابنی، زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ از شهر تهران است. اصالتا متعلق به تنکابن مارندران است. یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و خودش فرزند ارشد یک خانواده شش نفره است. آنها چند سال مجبور شدند به خاطر شغل مادرش که امدادگر سیار در خرم آباد زندگی کردند.

شهاب حسینی

مهدی برادر شهاب از او کوچک تر و دومین فرزند است که برخلاف برادرش فقط در حیطهٔ موسیقی کار میکند.

سید فخر الدین حسینی، پدر شهاب حسینی، از معلمان آموزش و پرورش بود که در خصوص متون و کتب گوناگون کار ترجمه را انجام میداد همچنین نویسندگی چند کتاب را بر عهده داشت. پدر شهاب در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت.

در مقطع دبیرستان او آنقدر به خودش ایمان داشت که فقط در کنکور سراسری شرکت کرد. اما موفق نشد که قبول شود. در سال بعد از آن توانست در دانشگاه آزاد به رشته بازیگری ورود پیدا کند. اما در آن موقع علاقه ای به این رشته نداشت و برای اعلام نتایج دانشگاه های سراسری منتظر ماند. نهایتا موفق شد در رشته روانشناسی دانشگاه تهران قبول شود و به همان جا رفت. به مدت دو سال در دانشگاه تهران تحصیل کرد و بعد آن را رها کرد. عموی او در کانادا زندگی میکرد به همین خاطر تصمیم گرفت خیلی زود پیش او برود و همان جا درسش را ادامه دهد. و سر همین موضوع هم تحصیل در دانشگاه را دیگر ادامه نداد. او از اینکه این رشته را ادامه نداده پشیمان است.

او برای اینکه بتواند از کشور خارج شود احتیاج به کارت معافیت و یا پایان خدمت سربازی داشت. به همین منظور او به سربازی رفت و زمانی که ۱۸ ماه گذشته بود، درگیر خونریزی معده شد و از همانجا او را به بیمارستان منتقل کردند.

در بیمارستان به او اعلام کردند که هرگز نباید به سربازی میرفته و به همین خاطر همان ۱۸ ماه سربازی رفت و بعد از آن را معاف شد.

او برای اینکه بتواند به کانادا مهاجرت کند حدود یک سال پروسه اش را طی کرد. هنگامی که موفق نشد و به سربازی رفت تا بتواند به ارزوی خود برسد، در پایگاه ارتش افتاد. در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه فعالیت کرد و پُستش راننده بوده است. رانندگی در نظام وظیفه را امری دشوار و دارای مسئولیت های فراوان قلمداد کرد. در همان دوران سربازی بود که به همسرش علاقه مند شد. افسری که زیر نظر او کار میکرد پی به این موضوع برد و خیلی شهاب را مورد اذیت و آزار قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد