کالابرگ | استعلام کالابرگ | کالابرگ الکترونیکی

فوری؛ کالابرگ جدید برای متقاضیان در روز دوشنبه | دست و دلبازی دولت برای مردم در این لحظه

چندی پیش خبری منتشر شد که اعلام می‌کرد امکان استفاده از کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران در اپلیکیشن شما ، وجود دارد این اپلیکیشن دارای امکاناتی است که استفاده مشمولان از یارانه را آسان تر می کند .

فوری؛ کالابرگ جدید برای متقاضیان در روز دوشنبه | دست و دلبازی دولت برای مردم در این لحظه
کدخبر : 19021
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 چندی پیش خبری منتشر شد که اعلام می‌کرد امکان استفاده از کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران در اپلیکیشن شما ، وجود دارد این اپلیکیشن دارای امکاناتی است که استفاده مشمولان از یارانه را آسان تر می کند .

اما در این بین رونمایی از یک سامانه امکان استفاده از کالابرگ را ساده تر کرده است، شبکه ملی اعتبار که به اختصار “شما” نامیده می‌شود، بستر مدیریت و اختصاص اعتبارهای حمایتی بر اساس سیاست گذاری‌های رفاهی کلان دولت به صورت دقیق بر اساس هر کدملی است. در بستر شبکه ملی اعتبار (شما) هرفرد در هر کجای ایران که دارای کدملی جمهوری اسلامی ایران باشد به صورت دقیق و بدون انحراف از سیاست گذاری‌های رفاهی بهره‌مند خواهد شد.

اخیرا” گزارشی منتشر شد که هموطنانی که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند. یکی از کاربردهای سامانه شما یارانه shoma.sfara.ir (شما) شبکه ملی اعتبار این است که افراد می توانند یک ماه زودتر، یارانه ی ماه بعد خود را خرج کنند. تضمین قیمت کالاهای طرح برای اعضای شبکه ملی اعتبار از مزایای این طرح است. برای این کار لازم است، اپلیکیشن خرید اعتباری شما را دانلود کنید.

با نصب اپلیکیشن شما، می توانید فروشگاه های عضو شبکه ملی اعتباری را پیدا کنید و از آن فروشگاه ها به صورت اعتباری خرید کنید.

اگر سرپرست خانواده هستید، میتوانید اعتبار مانده یارانه خودتان را در «اپلیکیشن شما» ببینید.

با نصب اپلیکیشن شما می توانید پای حساب یارانه ماه بعد خودتان، از فروشگاه های منتخب خرید اعتباری کنید.

با خرید در شبکه ملی اعتبار، قیمت کالاهای طرح در ماه های آتی نیز برای شما ثابت خواهد ماند. در صورت افزایش قیمت هر کالا، سهم پرداختی شما ثابت خواهد ماند.

با نصب اپلیکیشن شما، می توانید فروشگاه های عضو شبکه ملی اعتباری را پیدا کنید و از آن فروشگاه ها به صورت اعتباری

در این سامانه چند ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتواند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تامین کنند.

برای واریز اعتبار پیامک ارسال نمی شود.جهت استعالم از دوطریق روش زیر

۱.از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۸*۷۸۸*

۲ .با استفاده از برنامه کاربردی “شما” (فارا) که می‌توانید از طریق برنامه های بازار یا مایکت یا مراجعه به سایت شما به آدرس shoma.sfara.ir آن را نصب کنید. گوشی های دارای سیستم عامل IOS باید یه صورت مستقیم از سایت شما به آدرس shoma.sfara.ir دانلود کنند.

یارانه کالابرگ عنوان طرحی است که در قالب آن دولت حساب یارانه بگیران را برای خرید کالا شارژ می کند. استقبال مردم از طرح یارانه کالابرگ نشان می‌­دهد که طرح فوق توانسته است بر معیشت مردم اثرگذار باشد. طرح یارانه کالابرگ به سه ماه از بهمن تا فروردین اجرا شد. مرحله اول یارانه کالابرگ در ۱۷ بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه شارژ شد. مرحله دوم یارانه کالابرگ در ۱۷ اسفند ماه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان شارژ شد و مرحله سوم یارانه کالابرگ نیز فروردین ۱۴۰۳ انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان