فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد فردا

فال ابجد امروز 16 خردادماه | فال خودت را بخوان

فال ابجد خود را بخوانید

فال ابجد امروز 16 خردادماه | فال خودت را بخوان
کدخبر : 18927
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروردین

ابجد فال شما:ج ج ج

تعبیر : فردی به دنبال این است که با تهمت  اشتباهی برایتان دردسر ایجاد کند پس مواظب باشید و به امید خدا از هر آسیبی در امانید. سرنوشت و طالع شما خیر است و در نهایت خوشبخت میشوید. اگر گرفتار شده اید با کمک شخص والامقامی میتوانید به راه درست هدایت شوید.

اردیبهشت

ابجد فال شما:ب ج ج

تعبیر: خداوند در کارتان گشایشی ایجاد میکند که باعث رسیدن به خوشبختی می‌شود پس از این فرصت بهترین استفاده را کنید و همواره به خدا و توکل نموده و هیچگاه امیدتان را از دست ندهید. شما به شخصی تهمت اشتباه میزنید و  همین اتفاق باعث می‌شود  به خواسته ها و اهداف خود در زندگی نرسید. 

خرداد

ابجد فال شما:آ ب ب

تعبیر: اگر شما قصد دارید با حیله و دروغ باعث مشکلاتی برای فردی شوید این کار را نکنید که قطعاً به خودتان ضربه میزنید. همواره با بزرگترها به خوبی و درستی رفتار کنید و نسبت به رفتار و کردار خود مراقب باشید. مدتی است شرایط سخت است اما امیدتان را از دست ندهید که روزهای خوبی در آینده نصیبتان می‌شود. 

  تیر

ابجد فال شما:آ ج د

تعبیر: شخصی می خواهد شما را گول بزند پس مواظب باشید. موقعیت و جایگاه بالایی در انتظار شماست و به اهداف خود می رسید. از لحاظ روحی و عاطفی در زندگی دچار مشکل می‌شوید اما با کمک خداوند سرانجام از این مشکلات فارغ شده و اوضاع بهتر می‌شود. 

مرداد

ابجد فال شما:د د ج

تعبیر: هدف شما خیر است و در آینده مشکلاتتان تمام میشو. د خیلی زود گرفتار تان  حل شده و از این غم و ناراحتی که داری آزاد می شوید. اگر می خواهید اهدافتان برسید همواره تلاش کنید و به خداوند تکیه نماید چرا که پشتیبان بنده اش است. 

شهریور

ابجد فال شما:آ ب ب

تعبیر: هیچگاه دروغ نگویید که باعث شرمساریمی شود. از افکار و اندیشه های بد دور باشید که باعث مشکلات برای تان میشود. خداوند قطعاً در کارها گشایشی را ایجاد می کند. تقدیر و سرنوشت خود را قبول کنید و هیچگاه با او نجنگید  که تنها باعث نگرانی و یاس شما می شود. 

مهر

ابجد فال شما:آ ج آ

تعبیر: به خواسته های تان می رسید اما باید صبور باشید و عجله و شتاب نکنید چرا که در این صورت مشکلاتتان افزون خواهد شد. به دنبال دعوا و مخاصمه هستید که این امر به ضررتان تمام خواهد شد و آبرویتان در خطر قرار خواهد گرفت. زنی بلند قد است با شما دشمنی می‌کند از او بر حذر باشید.

آبان

ابجد فال شما:ب ج ب

تعبیر: مقصود نیکی دارد و سرانجام به خواسته‌های خود می‌رسید. شخص سعی دارد تا شما را از حال و هوای غمگینتان در بیاورد به او اعتماد کنید و حرفهای دلتان را بزنید تا انشالله از این مشکلات خلاص شوید. صلاحتان در آن است که از این عملی که در نظر دارید چشم بپوشید تا دچار دردسر نشوید.

آذر

ابجد فال شما:ب ب ب

تعبیر: به مقصودتان می رسید و با شانسی که برایتان پدید می‌آید بهترین‌ها عایدتان می شود. سعی دارید تا وصلتی را آغاز کنید که به خیر و صلاحتان نیست پس از آن چشم پوشید و اجازه دهید تا فرد بهتری وارد زندگیتان شود. مشکلاتی با یکی از دوستانتان پدید می‌آید که باید با آرامش آن را برطرف کنید و پرخاشگری نکنید.

دى

ابجد فال شما:ج آ ‌آ

تعبیر: آرزوهایتان را میسر خواهید کرد و به زودی منفعت خوبی نصیبتان می‌شود. خداوند شما را امتحان میکند که اگر از آن سربلند بیرون بیایید سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود خواهید کرد. تحولاتی عمیق در زندگیتان رخ می دهد پس صبور باشید و از آنها به درستی استفاده کنید.

بهمن

ابجد فال شما:ج آ‌ د

تعبیر: باید بسیار صبور باشید و سعی نکنید تا با عجله و شتاب خودتان را به اهدافتان برسانید چرا که در این صورت نتایج خوبی نصیبتان نخواهد شد. خداوند حواسش به شما هست پس به دلتان نگرانی راه ندهید و به مسیرتان ادامه دهید انشالله که موفق می شوید.

اسفند

ابجد فال شما:ج د ب

تعبیر: بخت و اقبال با شما یار نیست و اگر بخواهید به این امر اصرار ورزید متاسفانه دچار مشکل خواهید شد. شخصی قصد دارد تا شما را فریب دهد نباید به حرف هایش گوش فرا دهید زیرا ممکن است فریبش را بخورید. اگر مجبور شدید تا دست به معاملاتی بزنید حتماً حواستان را جمع کنید تا با افراد اشتباه شراکت نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان