نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست و لاغری | نعیمه نظام دوست و همسرش

تغییرات عجیب و غریب نعیمه نظام دوست باور کردنی نیست | خانم بازیگر عکس های خیلی خاص منتشر کرد

نعیمه نظام دوست تصاویر قبل و بعدش را منتشر کرد که خیلی تغییر کرده است.

تغییرات عجیب و غریب نعیمه نظام دوست باور کردنی نیست | خانم بازیگر عکس های خیلی خاص منتشر کرد
کدخبر : 18809
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دنیای بازیگری دنیای عجبیه. خب همه آدما تغییرات ظاهری تو طول عمرشون دارند، اما شما وقتی یک فرد مشهور باشید به خصوص بازیگر، بی شک میلیون ها نفر تغییرات شما رو به چشم می بینن و بیست سال بعد هم که بگذره باز یادشون میاد چه شکلی بودین و حالا چه شکلی شدین. و خب تو این راستا خیلی ها عمل های زیبایی انجام دادن و برخی هم روند سنی شون رو برعکس طی کردن. یعنی اینجوری که قبلنا با وجود اینکه سنشون کمتر بود اما انگاری پیر تر دیده میشدن و حالا با توجه به پیشرفت های عمل های زیبایی و استایل های سانتی مانتال گونه، ظواهری جوان تر از اون زمانشون پیدا کردن. یکی از این سبک بازیگران خانوم نعیمه نظام دوست می باشد که با بازی در سریال "ساعت خوش" مهران مدیری در سال 1374 به این عرصه پا گذاشت. نعیمه نظام دوست البته که با بازی در فیلم "توفیق اجباری" در سال 1386 بود که به اوج شهرت خود رسید و در واقع در این کار در کنار هنرمدانی همچون محمدرضا گلزار و باران کوثری دیده شد.

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست از متولدین سال 1353 می باشد که این روزها در سن 50 سالگی به سر میبره. البته که خیال نکنید خانوم بازیگر به مانند بانوان پنجاه ساله هستن بلکه ظاهری به مانند جَوون 25 ساله دارند. نعیمه نظام دوست چه از نظر چهره ای و چه به لحاظ وزنی به شدت متفاوت از بیست سال پیش هستش و این تفاوت ها اونقدری بود که مخاطبین یه قبل و بعد جالب از وی به اشتراک گذاشتن و مورد توجه قرار گرفت.

نعیمه نظام دوست بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون می باشد که این اواخر روابط بسیار نزدیک و دوستانه زیادی هم با بهاره خانم رهنما دارد. نظام دوست در گذشته بازیگری بی حاشیه بود اما ظاهرا کمال هم نشینی در او اثر کرده و مدتی می شود که با موضوعات مختلف حاشیه ساز شده و دیده می شود.

نعیمه نظام دوست

به گزارش«شایانیوز» نعیمه نظام دوست از هنرمندان سنگین وزن ایرانی بود که با انجام عمل اسلیو معده وزن خود را کم کرد اما ظاهرا اینطور که در تصاویر جدیدش نشون میده دوباره کمی اضافه وزن پیدا کرده. البته این کمی که می گوییم برای خانم نظان دوست است وگرنه همچین کم هم نیست!

البته یکسری از کاربران هم گفتند که این لباس حتی اگر برای برنامه تبویزیونی هم باشد باز برای اندام خانم چاقی مثل نعیمه نظام دوست استایل زیبایی نیست و اصلا نشون دادن آن درست نیست چه برسه به اینکه یک درصد این لباس، تیپ عادی و اصلی این بازیگر زن در واقعیت بوده باشد! 

از آن جایی که ما بازیگران را بیشتر در فیلم و سریال ها دنبال می کنیم فکر می کنیم در واقعیت هم همان قدر ساده و بی آلایش هستند اما نعیمه خانم نمونه بارز یک بانوی هنرمند است که در اینستاگرام و واقعیت بسیار قرتی و اهل میکاپ های سنگین می باشد.

نعیمه نظام دوست

این بازیگر زن به تازگی 47 ساله شده و به مناسبت زادروزش جشن تولدی همراه با برخی همکارانش داشت که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

از دیگر حواشی اخیر نعیمه نظام دوست ازدواج او با داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) بود که به دلیل تصاویر خیلی نزدیک این دو هنرمند و همکاری آن ها برای برنامه عموپورنگ ایجاد شده بود. اما ظاهرا خانم بازیگر هم از این حواشی بدش نیامد و حتی در لایو هم این مورد را تکذیب کرد اما به گفته بسیاری از کاربران شرح این موضوع در لایو بیشتر جنبه پخش و بر سر زبان ها افتادن داشت تا حل موضوع!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان