تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | اولین چیزی که ببینی نشون میده میتونی احساسات رو کنترل کنی یا زود از کوره درمیری

فرآیندهای فکری و ویژگی‌های شخصیتی ما تحت تأثیر این است که کدام سمت مغز در هر زمان مشخص‌تر یا فعال‌تر است. فعالیت‌ها و تناسب دو نیمکره است که شناخت و دیدگاه ما را شکل می‌دهد. برای درک عمیق‌تر این مفهوم، در اینجا یک تست جذاب تصویری به شما ارائه می‌کنیم.

تست روانشناسی | اولین چیزی که ببینی نشون میده میتونی احساسات رو کنترل کنی یا زود از کوره درمیری
کدخبر : 15345
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

اولین چیزی که ببینی نشون میده وفاداری یا مستقل!

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که اولین چیزی که در این آزمون های تصویری می بینید چگونه عمل می کند؟ ممکن است شما متوجه درستی این آزمون‌ها می‌شودی اما نمی‌توانید مفهوم را کاملا درک کنید که چگونه عمل می‌کند. ما اینجا هستیم تا آن را برای شما ساده کنیم و به شما کمک کنیم بفهمید چگونه این آزمون ها شخصیت شما را آشکار می کنند.

مغز انسان از دو بخش اصلی تشکیل شده است: نیمکره چپ و نیمکره راست. این دو طرف عملکرد متفاوتی دارند اما برای شکل دادن به افکار و ادراکات ما با یکدیگر همکاری می‌کنند.

تست تصویری شخصیت

به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که می‌بینید را به خاطر بسپارید.

۱. اگر فیل را دیدید

اگر اولین چیزی که در این تصویر نظر شما را جلب می‌کند، فیل است، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما به ما می‌گوید. شما فردی هستید که عمیقاً برای دیگران ارزش و احترام قائل هستید.

وفاداری شما به دوستانتان و در روابط دیگر هیچ حد و مرزی نمی شناسد، و شنونده‌ای استثنایی هستید که همیشه برای گوش دادن یا کمک کردن آماده هستید. طبیعت شما گرم، دوست داشتنی و دلسوز است و متفکر بودن توجه همگان را به خود جلب می کند. مردم جذب شخصیت سخاوتمند و مهربان شما می شوند.

فروتنی یکی از ویژگی‌های تعیین کننده شماست و اعتماد به نفس زیادتان با فروتنی و تواضع واقعی شما تعدیل می شود و باعث می‌شود شما فردی مغرور و از خود راضی نباشید و همین موضوع شما را دوست داشتنی می‌کند. ممکن است شما اغلب به گذشته فکر کنید و در حال حاضر خود را در افکار نوستالژیک گم کرده‌اید.

این ارتباط با تاریخچه شخصی شما به شما چشم اندازی منحصر به فرد از زندگی می دهد و به شما کمک می کند تا سفر خود را با خرد و لطف طی کنید. اما این درصورتی ممکن است که از غرق شدن خود را نجات بدهید.

۲. اگر روستا را دیدید

اگر در نگاه اول فیل را ندیدید و به جای آن متوجه روستایی با کلبه‌ها، پرندگان و درختان در تصویر شدید، این نشان می‌دهد که ارزش‌های سنتی و شیوه زندگی ساده‌تری را در زندگی انتخاب می‌کنید. استقلال برای شما یک ارزش اصلی است و به عدم اتکای خود به دیگران افتخار می‌کنید. شما در مدیریت وظایف و چالش‌ها به تنهایی عالی هستید و به طور کلی خود را فردی راضی و شاد می‌بینید.

در حالی که اعتماد کردن به دیگران ممکن است برای شما کمی چالش برانگیز باشد، شما این توانایی را در خود ایجاد کرده‌اید که انتظارات خود را کنترل کنید تا از ناامیدی‌های احتمالی جلوگیری کنید.

گاهی اوقات برای شما کمی دشوار است که احساسات خود را کنترل کنید و با آن‌ها دچار چالش می‌شوید. این موضوع می‌تواند منجر به کشمکش های گاه به گاه در مدیریت احساسات شما شود و اذیتتان کند.

در این تست شخصیت با به بررسی عملکردهای منحصربه‌فرد نیمکره چپ و راست مغز به بینش‌های شگفت‌انگیزی در مورد چگونگی شکل‌گیری فرآیندهای فکری و ویژگی‌های شخصیتی پرداخته شده است. این مقاله را برای دوستان خود ارسال کنید و برای ما بنویسید که چند درصد موارد گفته شده درباره شما صحیح بود.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد