فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 14 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 14 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 12929
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 335 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی ثابت قدم و استوار هستی و چون در راهی پا می گذاری تا پای جان بر سر آن ایستادگی خواهی کرد. دل به کسی بسته ای که تمام فکر و ذکرت شده و به هیچ عنوان حاضر نیستی حتی کسانی که موقعیت بهتر دارند جایگزین او کنی. گرچه تو راز خود را برای کسی فاش نکرده ای، اما کسانی از آن مطلعند. مواظب آنها باش و امیدواری خود را از دست مده که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر مانند پروانه آسایش و فرصتی دست دهد، جز بر گرد چهره برافروخته محبوب که چون شمع تابناک است، پرواز دیگری نمی کنم.

* اگر مانند چنگ با یک بار در آغوش گرفتن من را به مراد دل نمی رسانی لااقل یک لحظه به نوازش مانند نی لب بر لبم بگذار.

* با وجود چهره تو اگر در آینه خیال به کس دیگری نگاه کنم، عین کوته نظری من است. از این جهت هم نشینی با سیه چشمان و فرشتگان را هم خواستار نمی باشم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی اظهار رنج و ملامت می کنید و میل دارید تا راز دل خود را با کسی در میان بگذارید ولی کسی را لایق این اسرار نمی دانید. در نتیجه همه را در خود می ریزید. این عمل اگر چه به مقدار کم خوبست ولی در دراز مدت افسردگی می آورد. پس با یکی از دوستان یا آشنایان در میان بگذراید تا عقده گشایی شود ولی مواظب باشید با هر کسی در میان نگذارید.

۳- تردیدها را کنار بگذراید. او پایبند عهد خود است ولی در دراز مدت خسته می شود. چون سیاست کاری را بر خلاف ظاهرش ندارد.

۴- مژده می دهم که نیت شما عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در ۱۱ شب آینده خوابی خواهید دید که بالغ شده اید و در جمعی به نشات و صحبت مشغول هستید. نشانه آنست که دگرگونی کلی در شخصیت و منش شما به وجود آمده و بر مشکلات زندگی پیروز می شوید.

۵- مسافر حالش خوب است. خرید و فروش سود آور است. ازدواج عملی می شود. طلاق مناسب نیست. مژده ای دریافت می کنید.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.

* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.

* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.

۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.

۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.

۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 361 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.

* بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.

۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.

۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.

۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 83 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نسبت به کسانی که دوستشان داری سختگیر مباش و اگر خطایی از آنها دیدی به دل مگیر. در طریق عاشقی رنجیده شدن معنا ندارد. کدورتها را از دل خود بیرون بریز. شرط عاشقی صبر و تحمل است. ملامتها و سرزنشهای دیگران را اعتنایی مکن و خود را اسیر قید و بندهای دست و پاگیر دنیا مکن تا به خواسته های دلت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او شما را زیاد دوست دارد اما شما نسبت به او بی محبتی روا می داری و ایشان تحمل می کند.

۲- خیلی ستم روا می داری. سعی کن از این کار دست برداری که آزار دادنش موجب دلسردی و بی محبتی می شود.

۳- شما شخصی مهربان، صمیمی، طناز، مؤدب، تودار، زیبا، بانمک و بخشنده هستید اما متاسفانه از رنج دادن دیگران لذت می بری و آن را نشانه قدرت و اهمیت خود می دانید.

۴- شما از زندگی خوبی برخوردار می باشید. بطوری که انگیزه حسادت دیگران را با زبان و حرکات خود فراهم کرده اید و آنها نسبت به زندگی شما کنجکاو شده اند. به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما می باشند. پس لازم است که راز خود را پنهان نگه دارید و فعلاً آن را فاش نسازید.

۵- در زمینه علمی و تحقیقاتی پیروز می شوید ولی اگر عاشق شوید، در عشق شکست می خورید. در معامله بسیار سود خواهید برد و به زودی مقامی و شغلی به شما پیشنهاد میکنند که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

۶- با کسی ملاقات خواهید کرد که اگر به سخنان او گوش دهید، به صلاح شماست.

۷- نذر خود را ادا کنید. مسافرت صلاح نیست اما از سفر کرده نیز فعلاً خبری نمی باشد. در معامله ای زیان کرده اید. به زودی جبران می شود. به پدر و مادر توجه مخصوص داشته باشید.

۸- در خانه شما را خیلی دوست دارند اما شما بی توجه هستید. درحالی که دیگران حسرت زندگی شما را می خورند ولی شما به زندگی دیگران توجه دارید. درحالی که خودتان از جهات مختلف نسبت به دیگران برتری و رجحان دارید، پس قدر و ارزش زندگی خود را بدانید.

۹- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* اگر خاطر عاشق از عشوه دلدار ناراحت شد، بشود. اشکالی ندارد. باید فراموش شود و اگر بین آنها بگو مگو پیش آمد، بیاید. مهم نیست. فراموش می شود. زیرا این موارد در برابر عظمت عشق ناچیز است

* از سخنان سخن چینان هزار رنگ، بار ملامت باید کشید ولی اگر بین یاران و دوستان یک ناسزا گفته شود، باید فوری عفو کرد و به دل نگرفت.

* در راه عشق، رنج و رنجاندن، معنی و مفهومی ندارد. بلکه همان رنج نیز لذت بخش است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 397 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- عشقی پر شور و احساسی در سر داری و انتظار دیدار وی را می کشی. میخواهی دری از عرفان ناب به روی تو گشوده گردد ولی اطرافیان شما را به تمسخر می گیرند. به ریشخند آنان توجه نکن زیرا آنان احساس ندارند. همان طوری که بلبل با کلاغ یکسان نمی باشد، پس به سوی عشق و عرفان گام بدار که در آینده از قدرت شما مبهوت خواهند شد.

۲- در این راه ناملایمات و سرزنش ها فراوان است اما شما نباید گوش دهید. بلکه مصممانه گام بردارید تا از مشایخ بزرگ و انسان های وارسته گیتی گردید. البته مطالعه و تحقیق باید سرلوحه کار شما باشد.

۳- این نیت مبارک است اما با صبر و شکیبایی توام با اراده و دقت عملی می گردد. حسودان در راهند و رقیبان در کمین. شما باید سخت مواظب باشید و بدون تردید قدم های استواری بردارید زیرا تا موفقیت راه چندانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه از لحظه ها سود جسته اند.

۴- بزرگترین اجر بزرگان، زجر بزرگ است. روح های بزرگ غم های بزرگ دارند. مسافرت مهمی و ملاقاتی ارزنده در پیش دارید. تحولی بزرگ در خانواده شما رخ می دهد و اوضاع و احوال خانواده رونق بیشتری پیدا می کند. بر شما مبارک باد.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 162 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به شما روی آورده که مدت آن بسیار کوتاه است. پس مواظب باش آن را از دست ندهی که در این صورت پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و این فرصتها همیشه به انسان روی نمی کند. اگر در پی یار و همدمی می گردی سراغ کسانی برو که محاسن آنان ظاهری و مادی نباشد و دارای وجودی ارزشمند باشند که زندگی با چنین انسان هایی آسان و زیبا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او با پای خود به استقبال شما آمده. حیف است که با سخنان بی جهت، وی را رنجیده خاطر سازید. پس به هوش باش که موقعیت بسیار حساس می باشد و زمان چندانی برای اجرای این نیت وجود ندارد. زیرا رقیبان بی شمار در انتظارند. پس باید دقت، سرعت، تلاش و علاقه را همراه سازی تا موفق شوید.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم و دهم می فرماید:

* زمان شادی را نگهدار و غنیمت بدان که همیشه گوهر مراد در صدف نیست.

* به حق تاج عالم آرای، سلطان اوست که حتی خورشید چون اوست. زیبنده تاج نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- در این هفته خوابی خواهید دید که تعبیر آن سعادت و خوشبختی خواهد بود. نذرهای خود را چرا ادا نمی کنی و علت اینکه این هفته همه را ناراحت کردی چیست؟ باید ارزش خود را بدانی و بر اعصاب خویش مسلط باشی. زیرا حسودان در کمین زندگی شما هستند و شما از زندگی بسیار خوبی برخوردار هستی ولی متاسفانه درست ارزش آنرا نمی دانی.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، قابل احترام، رفیق باز، دوست عالی و مطمئن، با ادب، ملاحظه کار، آرام، متین، فداکار، کمال گرا، نویسنده ای ارزشمند، حساس و رویایی، عاشق علما و فضلا، متفکر، بد معامله و زود رنج.

۵- مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد اما تغییر مکان و شغل مناسب می باشد. ملاقات سودمندی در این هفته خواهید داشت.

۶- کوشش و تلاش همگام با اراده می تواند آینده شما را تضمین کند، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

شاملو می گوید: "باید ایستاد و فرود آمد بر آستان دری که کوبه ندارد چرا که اگر به گاه آمده باشی، دربان به انتظار توست."

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 460 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و نهم می فرماید:

* عقل را در رودخانه زاینده رود اصفهان بینداز و به آواز بلبلان مانند جوانان سرزمین عراق شراب بنوش.

* آواز چنگ و کف زدن ساقی، عشق و هوس و شور و نشاط جوانی را به یادم می آورد.

* باقی مانده شراب را نیز در جام بریز و به ما بده تا با سرمستی، شور و نشاط را نثار یاران کنیم.

* یک لحظه با ما دوستان مشفق و سازگار همراه باش زیرا چنین اموری گاهی اتفاق می افتد. باید غنیمت شمرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار برازنده و شایسته می باشد بطوری که انجام آن مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد ولی هر کار بزرگی مسلماً خطرات بیشماری نیز دارد که باید در رسیدن به مقصود از آن خطرات استقبال نموده و دامن همت بر کمر بسته و اقدام کرد. پس اگر اراده و همت دارید، به شما تبریک می گویم اما اگر مردد و بادی به هر جهت هستید، به صلاح شماست که از آن منصرف شوید. چون در این کار زیرکی، هوش و تلاش ویژه ای باید صرف کرد.

۳- هیچ کامیابی با بگو مگو و لجبازی بدست نیامده است. پس شما با اخلاق نیکو، صبر و شکیبایی می توانید شیر درنده را به دام خود بیندازید، چون حق با شماست. ترس نداشته باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: صفر و یک، خونسرد، عاشق دوست داشته شدن، مهربان، دست و دل باز، قانع و متواضع.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر این مراد و نیت حاصل شد، کار شما از روی اصول، نظم و قانون درست می شود. خیلی خود را آشفته و فریفته آن کرده ای، بطوری که آرام و قرار نداری. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینی، بنابراین برای جبران مافات تلاش کن.

۲- با درد این نیت فعلاً بساز و ساکت باش زیرا رمز و اسرار عشق را باید پیش اهل عقول فاش کرد نه نزد افراد ناآشنا. برای رسیدن به این نیت و اینکه کاملاً راهنمایی شوی، توصیه می شود که سوره مبارکه الغاشیه را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان. راهنمایی می شوی.

۳- به راحتی می توان با یک شعله خشم، زندگی آرام و بی حاشیه را آتش کشید اما می توان با یک شاخه گل، آن را تزیین کرد. شما از خود گذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی از هم پاشیده نشود.

۴- پندی نغز و شیرین دارم: "ناتوان ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد."

۵- روح انسان بیمار قابل تحمل است اما کیست که روح شکسته را متحمل کند. خانه و دولت ارث اجدادی است اما زوجه یا زوج عاقل از جانب خداوند است.

۶- معامله صلاح نمی باشد. سفر بسیار سودمند است. تغییر شغل و محل کار و خانه توصیه می شود. بر اثر صبر و شکیبایی این نیت به خوبی و خوشی انجام می گیرد زیرا باید مقدمات آن فراهم شود.

۷- بیش از اندازه به تفریح و گردش توجه دارید. تغذیه خود را منظم کنید. از موبایل و اینترنت پیاهایی دریافت می کنید. مبارک است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد که شما ضرر می کنید.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 315 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تلاش بسیار در راه عشق نموده ای و عمر خود را صرف آن کرده ای. هنوز هم به عهد خود پایبندی و طعنه ها و سرزنشهای دیگران در تو بی اثر است. با این حال فکر می کنی هنوز آنچه را که لیاقت اوست انجام نداده ای. نگران نباش تو تلاشت را کرده ای و حتما نتیجه مطلوب را خواهی گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه شما به عهد و پیمان خود وفا می کنید و به امور معنوی توجه کافی دارید، بسیار عالی است ولی مشاهده می کنید که ریاکاران از شما جلوترند. ناراحت نباشید بالاخره آنها رسوا می شوند و شما موفق تر گام برخواهید داشت.

۲- این نیت هنوز مقدماتش فراهم نمی باشد و بسیار بجاست که از آن صرف نظر کنید چون فعلاً اجرای آن به زیان و ضرر خانواده شماست. پس بهتر است دنبال فرصت مناسب تر و بهتری باشی.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* غیر از اینکه دین و دانش از دستم رفت، بگو ببینم از عشق چه فایده ای برد.

* اگر چه خرمن عمر مرا، غم تو به باد داد و از غمت نابود شدم، اما به حق خاک پای عزیزت عهد را نشکستم و عشق تو را ترک نکردم.

* شراب بده دیر، زمانی است که من به آسودگی بساط عشرت و شادی را در جایی پهن نکرده ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- از این فکر خارج شوید و برای خود سرگرمی بوجود آورید. وسواس و تردید را رها سازید. به جای آن از اراده و اندیشه خود بهره بگیرید. یکی از آشنایان نزدیک، گرفتاری شدیدی دارد که شما می توانید به او کمک کنید و او منتظر محبت شما می باشد. او را یاری دهید.

۵- هفته آینده خواب می بینید که کنار حوض یا دریا مشغول استحمام هستید، تعبیرش سکون، پاکی، آرامش، تولد دوباره، شادی، عشق، انرژی و رونق در زندگی خانوادگی شما خواهد بود.

۶- رنگ آب نفتی یا لیمویی را برایتان پیشنهاد می کنم زیرا این رنگ واقعیت، ماهیت و خلاقیت شما را بیشتر نمایان می سازد. شما را مورد توجه همگان قرار خواهد داد و میل به مدیریت و آرزوهای آینده شما را بهتر جلوه گر می سازد. از طریق موبایل و اینترنت خبری خوش دریافت می کنید.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 150 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هر کاری را در وقت و زمان مناسب خود انجام بده و از کسب علم و هنر غافل مشو که بهترین راه رسیدن به مقصود است. نیتی در سر داری که اگر آن را به انجام برسانی، به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید اما در انتخاب همراهان خود دقت کن که بعضی از آنان نمک تو را خواهند خورد و نمکدان را خواهند شکست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر از این کار صرفنظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است. پس دو راه در پیش دارید:

الف: انصراف

ب: با عقل، درایت، تلاش و دقت مقدمات آنرا فراهم کنید.

از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

۲- شما اگر پشتکار و جدیت داشته باشید، در آینده فردی موفق می شوید. بطوری که عده زیادی از کار شما سود خواهند برد اما باید همیشه و در همه حال، مواظب بد اندیشان و حسودان باشید که آنان برای ضربه زدن به خانواده شما، منتظر فرصت هستند. از افراد سیگاری و معتاد جداً پرهیز کنید که قصد خیانت دارند. با افراد ناباب نشست و برخاست نکنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، پرحرف، اهل سوال، خودسر، راستگو، عاشق نصیحت، اهل میهمانی، خیرخواه، صبور و آرام، قانع، با شخصیت، محبوب القلوب، با سلیقه، قدر شناس، صدیق، با حس و مالکیت قوی.

۴- همسرتان شما را بسیار دوست دارد ولی جدیداً از شما دلخور شده است. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری نابغه و موفق تر می شود. در امور زناشویی موفق خواهید بود. از وضع زندگی خوبی برخوردار می شوید. بیمار شما در چند روز آینده بهبود می یابد. مسافر حالش خوبست اما کارش گیر دارد که باید دعا کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل و مکان نیز امکان پذیر است. یک ضرب المثل دانمارکی می گوید: "بهتر است دو بار بپرسید تا اینکه یکبار راهتان را گم کنید."

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 132 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی گذشته خود ندانم کاری های بسیاری کرده ای که اکنون که به گذشته نگاه می کنی حتی خودت هم علت کارهایت را نمی فهمی. درست است که تاکنون هیچ سودی از عمر نبرده ای ولی اکنون که خداوند فرصت دیگری در اختیارت قرار داده با توکل به او و از سر صدق نیت از نو شروع کن که گذشته ات نیز جبران خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید:

* دل به بهای جان از پیچ و تاب گیسویش، خریدار بلا و آشوب شد. نمی دانم چه بهره ای برد که این معامله را کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از ناله و تردید دست بردارید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنیدکه گشایش بسیار حاصل می شود. سوره مبارکه طه از آیه ۹۵ تا ۷۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که بسیار کارساز خواهد بود.

۳- نگرانی و اضطراب شما ناشی از تردید و عدم اتکای به نفس شما می باشد. در حالیکه این نیت قابل اجرا می باشد. معتقدم کسی که عاشق نشود یا نباشد، به قول جامی باید بر او افسار زد.

۴- خبر خوشی دریافت می کنید. بیماری او شفا می یابد. گمشده پیدا و قرض ادا می شود. مژده ای دریافت می کنید. با شخص مهمی ملاقات خواهید کرد و آنگاه یکی از عزیران معامله ای سودمند انجام خواهد داد.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش شانس، صمیمی، رفیق دوست، خوش باطن، قدر شناس، راستگو، فداکار، مسلط به نفس، پر انرژی، رک گو، بی ریا، خوش بین و اهل مسابقه.

۶- در این هفته ملاقاتی سودمند و معامله ای پر درآمد در انتظار خانواده شماست. چیزی که فکرش را نمی کردید و مدتها در انتظارش بودید، در این ماه برایتان انجام می پذیرد.

۷- مسافر می آید. هدیه ای دریافت می کنید ولی در مسابقه ای شکست را پذیرا نباشید. گمشده پیدا می شود. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود و زندگی شیرینی خواهید داشت. به شرط آنکه نسبت به او حسود و بدبین نباشید.

۸- نگران مسافر خود نباشید که فعالیت های او مثمر ثمر واقع شده. به زودی به اطلاع شما خواهد رساند. ۴ فرزند در طالع دارید که دومی کوشاتر و مهربان تر است.

فال حافظ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 299 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در زندگی خود هرگز حسرت گذشته ها را مخور، چرا که تنها فایده آن تلخ کردن زندگی به کام تو و دیگران است. همیشه سعی کن برای مردم سودمند باشی و در هر عملی که انجام می دهی، در کنار نفع خود به سود دیگران نیز بیاندیش تا دعای خیر آنها همیشه و در همه حال تو را در کارهایت یاری دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* خواه اهل جهنم و خواه مقیم بهشت، خواه آدمی زاده و خواه فرشته باشی، سعی کن بخل و حسد و کینه نداشته باشی که در نزد همه، کفر و مذموم و مردود است.

* معمار آسمان یعنی خداوند شش جهت جهان را چنان مسدود کرد که برای خروج از زیر دام گودال قبر، راهی وجود ندارد.

* شراب انگور به گونه ای طعنه به عقل می زند و او را فریب می دهد، پس الهی تا قیامت این داربست درخت انگور از آسیب ایمن بماند تا ما را از غم رها سازد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انسانی پاک و مهربان می باشید ولی سعی کنید که بهره شما به مردم بیشتر برسد. نسبت به دیگران بویژه پدر، مادر، خواهر و برادر مخصوصاً تاکید می کنم، نسبت به همسر خود مهربان و با محبت تر باشید که از دنیا، آنها برایت می مانند.

۳- از موقعیت دیگران خوشحال و مطمئن باش که خداوند به شما کمک می کند. این نیت با فراز و نشیب های فراوانی همراه می باشد و به صلاح شما نیست که در اجرای آن تعجیل شود. زیرا مقدمات کامل آن فراهم نمی باشد.

۴- سرعت عمل، دقت و تلاش از لوازم موفقیت و پیروزی بر رقیبان شما می باشد. خبری که تصورش را نمی کردید، در هفته آینده به شما می رسد. پدر یا همسر شما از ناراحتی رهایی یافته است. نگران نباشید. مسافرتان کارهایش اگر طولانی شود، جای نگرانی نمی باشد. بالاخره انجام میگیرد. اگر می خواهید سفر کرده شما به سلامت و با مراد دل باز آید، در ۷ شب متوالی، با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الشعراء آیه ۱۷ تا ۲۱ را بخوانید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد