مهدی پاکدل | مهدی پاکدل و همسرش | مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

غش و ضعف دخترا برای مهدی پاکدل | عصبانیت شدید رعنا خانم همسر مهدی پاکدل از این اوضاع

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون، بعد از سال‌ها روی صحنه تئاتر می‌رود.

غش و ضعف دخترا برای مهدی پاکدل | عصبانیت شدید رعنا خانم همسر مهدی پاکدل از این اوضاع
کدخبر : 19756
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد. حسین برادر ارشد او نویسنده، بازیگر، مجری و کارگردان است و مسعود عکاس و برنامه ساز می باشد. عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل نیز از بازیگران مطرح کشورمان است.

مهدی پاکدل

سریال اولین شب آرامش

اولین شب آرامش سریالی به کارگردانی احمد امینی در سال 1384 است که مهدی پاکدل با بازی خوب خود در این مجموعه به شهرت بسیاری دست یافت.

این سریال داستان دختری به نام آذر را روایت می کرد که سر سفره عقد به او خبر میرسد که فرزاد نامزد قبلی اش به ایران برگشته و به همین خاطر آذر جواب منفی میدهد و عقد را به هم میزند و....

یکتا ناصر، مهدی پاکدل، پرویز پورحسینی، شبنم قلی‌خانی، امیر آقایی، شهروز ابراهیمی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، آتیلا پسیانی، پوراندخت مهیمن، داریوش فرهنگ و... در سریال اولین شب آرامش نقش آفرینی کرده اند.

آمستردام سریالی جذاب و متفاوت به کارگردانی مسعود قراگوزلو و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در نمایش خانگی است که تصویربرداری آن در سال 1401 به پایان رسید.

این سریال رویکرد متفاوتی به دغده های اجتماعی دارد و داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، نسیم ادبی و ارمیا قاسمی بازیگران سریال آمستردام را تشکیل می دهند.

سریال همگناه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سال 1398از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال درباره خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که متشکل از خانواده های 3 برادر و یک خواهر می باشد.

در این مجموعه با بازگشت برادر کوچتر به نام فرهاد با بازی مهدی پاکدل و همچنین پسری به نام پیمان معماهای بسیاری در این خانواده گشوده شده و اسرار بسیاری آشکار می شوند.

پرویز پرستویی، مسعود رایگان، رویاتیموریان، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، پدرام شریفی، محسن کیایی، روشنک گرامی، افسانه چهره آزاد، مارال بنی آدم، شاهرخ فروتنیان، احسان کرمی، ساقی حاجی پور، افسانه ناصری و سوگل خلیق در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد