شهاب حسینی | همسر شهاب حسینی | ازدواج شهاب حسینی

حامله شدن زن دوم و کم سن و سال شهاب حسینی در خارج از کشور | شهاب خان از شما دیگه بعید بود

شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانیست که در مست عشق ایفای نقش دارد و با تصویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

حامله شدن زن دوم و کم سن و سال شهاب حسینی در خارج از کشور | شهاب خان از شما دیگه بعید بود
کدخبر : 19474
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بتازگی تصویری پر حاشیه از شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که حسابی سر و صدا بپا کرده.

 اگر اهل سینما باشید احتمالا فیلم "مست عشق" رو دیده اید. در این کار که شهاب حسینی یه نقش و گریم بسیار متفاوت داره، در ابتدا شناخته نمیشه اما بعد تر با صداش و کمی توجه به چهرش مشخص میشه که ایشون بازیگر اسم و رسم دار سینما، شهاب حسینی هستن. مست عشق که در رابطه با شمس و مولانا نوشته شده، در ژانر غیر طنز این روزها بالاترین درجه فروش رو در سینماها داره. شهاب حسنی کاراکتر شمس رو به تصویر میکشه که خب به گفته بسیاری از مخاطبین شهاب خان خیلی بهتر از پارسا پیروزفر در نقش مولانا، ایفای نقش داشته. شهاب حسینی یه هزار سالی میشه که از ستاره های پرده نقره ای در ایرن محسوب میشه. وی هم در سینما هم در نمایش خانگی و هم در تلویزیون فعالیت داشته که خب در هر حالت حسابی مورد توجه قرار گرفته و جذاب بوده و هست. وی که از متولدین دهه پنجاه می باشد، ظاهری بسیار متفاوت از سنش دارد و در راستای سن خود به شدت با ابهت و درخشات و جذاب می باشد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته اما شاید بشه گفت یکی از بهترین نقش هایی که به نمایش گذاشت کاراکتر یک پدر معلول بود که در فیلم "حوض نقاشی" ایفا کرد. جالبه که در این کار هم شهاب و هم نگار جواهریان مثلا معلول بودن و به بهترین نحو ممکن هم نقششون رو در ذهن مخاطب گنجوندند که خب به نظر میاد کار سختی هم بود چرا که دقیقا همون وایب و ظاهر رو رسوندن چندان آسون نیست. شهاب حسینی در سال 1352 متولد شد و یک بهمن ماهیست که خب تا به حال دو ازدواج و یک طلاق داشته. او و همسر اولش پریچهر قنبری صاحب فرزند پسر می باشند که البته شهاب حسینی بعد از جدایی دوباره ازدواج کرد. جالبه که به محض شنیدن خبر ازدواج دوم، همسر دوم آقای بازیگر تبدیل به چهره ای بسیاری جنجالی شد. چرا که وی سن و سالی متفاوت از هاب حسینی دارد و با اختلاف سنی بارز و زیاد مورد توجه قرار گرفتند. در ادامه ببیینم شهاب حسنی رو از قدیم تا به حال و البته به همراه همسر اول و دوم. 

شهاب حسینی همراه با همسر اول و دوم

شهاب حسینی

شهاب حسینی تو اکران قبلیش بود که مهمانان جذاب بسیاری داشت که خب یکی از اونها همسر سابقش بود و جالبه که همسر فعلیش یعنی خانوم ساناز سعیدی هم حضور داشت و این میزان رک بودن میون این سه نفر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آخه شما فکرش رو بکن همسر قبلیت رو دعوت کنی، یعنی خانوم پریچهر قنبری، و دست تو دست همسر الانت جلوی دوربین عکاسان ژست بگیری! عجیب نیست؟

از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل شخصی این چهره، باید بگیم که شهاب حسینی مدتی میشه که برای بار دوم ازدوج کرده. این وصلت در حالی که به مانند بسیاری از دیگر همکارانش کمی عجیب بود، حالا عادی سازی شده. حالا چرا؟ چون مثلا فاصله سنی شهاب حسینی با همسرش خب زیاد هست اما فوقش یک دهه میشه، در حالی که می بینیم محمد رضا گلزار این روزها با همسرش که دو دهه ازش کوچیکتره داره زندگی میکنه و چندان هم تو نرفته حواشی ناجور! 

شهاب حسینی

ولی انگاری همه از شهاب حسینی توقع داشتن و دیدن چنین حرکتی براشون قفل بوده! ساناز ارجمند همسر دهه شصتی این چهره می باشد که روحیه و ظاهری به شدت آروم دارد. البته که هرچه هست از تو چنتا عکسی بوده که خودشون منتشر کردن و اینطور که به نظر میاد ساناز بانو هم به مانند همسرش از جنجالات به دوره تا اینکه تصاویری از خود به اشتراک گذاشت با لباس تمام سفید. همین شد که کاربران این استایل خانوم خانوما رو برای رئز عقدش بدونن و کمی تا قسمتی هم متعجب بشن.

شهاب حسینی و سوابق فوق العاده!

اگه بخوایم یکی درمیون در نظر بگیریم باید دوباره برگردیم به آقای بازیگر و بگیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره. شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد

شهاب حسینی رو از نگاهی دیگر بشناسید

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران بازیگر، مجری و گوینده می باشد که دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همونطور که از نام خانوادگی اش هم مشخصه اهل تنکابن مازندران است. یک برادر بنام "سید مهدی" و دو خواهر دارد و در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا اومده!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان