یارانه نقدی | یارانه جدید | واریز یارانه نقدی امروز

یارانه جدید دولت برای مردم از این لحظه | واریز 400 هزارتومان به حساب ها از امروز

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ، مبلغ یارانه ۴۰۰ هزارتومانی به حساب سرپرستان سه دهک کم درآمد واریز شد‌.

یارانه جدید دولت برای مردم از این لحظه | واریز 400 هزارتومان به حساب ها از امروز
کدخبر : 19067
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :
یارانه نقدی یک برنامه حمایتی است که اولین بار توسط دولت محمود احمدی نژاد اجرا شد. در این برنامه، دولت به طور ماهیانه مبلغی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند. هدف اصلی از اجرای این برنامه، کمک به بهبود وضعیت معیشتی شهروندان و کاهش فشار اقتصادی ناشی از افزایش هزینه‌های زندگی است.برنامه یارانه معیشتی در سال ۱۳۸۹ آغاز شد و تاکنون ادامه داشته است. در ابتدا، یارانه به صورت یکسان به تمام خانوارها پرداخت می‌شد، اما در سال‌های اخیر تلاش شده تا این یارانه با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی و معیشتی هر خانوار، به صورت هدفمندتری پرداخت شود.

 بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه هر نفر در سه دهک کم درآمد به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز شد.

بر اساس اعلام این سازمان تعداد افراد خانوار‌های سه دهک کم درآمد به ۱۰ میلیون سرپرست خانوار می‌رسد و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی این خانوار‌ها از ساعت ۲۴ امشب یابد برداشت می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۴۰ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۶۰ (خرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد.

 

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۰ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۲ به حساب ۱٠،٠۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز جمعه ٢٥ خرداد ماه قابل برداشت است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان