سحر قریشی | سحر قریشی و تتلو | سحر قریشی و همسرش

به دنیا آمدن سحر قریشی در خارج از کشور | بچه ناز سحر خانم کپ باباشه!

تصویری از بچه شاهرخ استخری و سحر قریشی در سریال دلنوزان را مشاهده می کنید.

به دنیا آمدن سحر قریشی در خارج از کشور | بچه ناز سحر خانم کپ باباشه!
کدخبر : 18811
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تصویری از بچه شاهرخ استخری و سحر قریشی در سریال دلنوزان را مشاهده می کنید. سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. سحر قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی حواشی بسیاری به دلیل رابطه با امیر تتلو خواننده ایرانی داشته است.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی در تاریخ ۶ دی ۱۳۶۶، در یک خانوادهٔ چهار نفره در شهر تهران دنیا آمد. او فقط یک برادر کوچکتر به نام سپهر دارد. مادرش ندا افشار خانه دار است و در حال حاضر ساکن انگلیس است. پدرش کارخانه دار «شیشه میرال» است و در آمریکا زندگی میکند. لازم به ذکر است که پدر و مادر قریشی از یکدیگر جدا شده اند.

سحر از زمان خردسالی بشدت علاقه مند به دیدن کارتون و فیلم های کودکانه بود. او همیشه خیال پردازی میکرد و خیلی دوست داشت جای آنها بازی کند.

همچنین در سنین ۱۷ سالگی و اوج نوجوانی و قبل از تمام کردن تحصیلات خود در مقطع دبیرستان اقدام به ازدواج با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر میکند. در واقع این ازدواج بود که باعث شد او وارد حرفهٔ بازیگری شود.

در سال ۱۳۸۸، از طریق یکی از اقوام همسر خود، که اطلاع پیدا میکند که سحر به بازیگری مشتاق است، او را برای یک تست بازیگری میفرستند و او موفق میشود در ۲۰ سالگی، در تست فیلم «لج و لج بازی» اثر سید مهدی برقعی قبول شود. این فیلم سبب میشود او به دنیای سینما به عنوان بازیگر وارد شود و به آرزوی دوران کودکی اش دست پیدا کند.

سحر قریشی

در پشت صحنه فیلم لج و لجبازی، از طرف همکارش سیاوش خیرابی، به آقای حسین سهیلی زاده کارگردان سریال تلویزیونی «دلنوازان» تعرفه میشود. نهایتا سهیلی زاده سحر را برای ایفای نقش «یلدا» انتخاب میکند.

سریال «دلنوازان» بسیار مورد استقبال مردم قرار میگیرد و سحر قریشی، سیاوش خیرابی و شاهرخ استخری از جوانان فیلمی که تازه معرفی شده بودند، بسیار به شهرت میرسند.

از ویژگی های اخلاقی او میتوان به پُر خوری اشاره کرد. او عاشق غذا خوردن است و از طرف پدر و مادرش ژن زود چاق شدن را به ارث برده است. او با اینکه به غذا علاقه زیادی دارد اما همیشه از زیبایی اندامش محافظت میکند به همین خاطر اکثرا رژیم میگیرد و برای ورزش کردن فرصت کمی دارد.

سحر قریشی

برادرش سپهر او را برادر میبیند و تحت عنوان «سیا» صدایش میزند. چرا که کار ها و رفتارهای او را کاملا پسرانه میداند و از صبح تا شب کار میکند و خیلی اهل این است که دو دو تا چهار تا کند.

قریشی خیلی دلش میخواست برادرش نیز به حرفهٔ بازیگری وارد شود و کارش را جدی آغاز کند اما موفق نشد او را به این طرف بیاورد.

برادرش سپهر  تحت عنوان عکاس بسیجی و خبرنگار کار میکند و مدت زمانی را در سوریه سپری کرده است و او زمانی که ابراهیم رئیسی کاندید انتخابات ریاست جمهوری بود، از طرفداران پر و پا قرص او‌ بود.

همچنین او برند لباس تحت عنوان «کمد» را نام ثبت کرد و در ذهنش بود طرح ها و مدل هایی را ارائه کند ولی آن را ادامه نداد و نصفه رهایش کرد.

او در پاسخ به پرسش های مکرر مردم مبنی بر اینکه عمل جراحی روی صورتش انجام داده است یا نه گفت تا به حال هیچ جراحی نداشته و فقط یک بار تزریق لب انجام داده و خیلی هم از این کار پشیمان شده به همین خاطر از لبش خارج کردا است برای این حرف هایش تصاویر کودکی سند و مدرک موثقی برای اثبات گفته هایش است. سحر قریشی چهره ای زیبا و طبیعی دارد و‌ خیلی بعید است عملی روی صورتش انجام داده باشد.

سحر قریشی

سحر قریشی و حواشی

سحر قریشی در آبان ماه ۱۴۰۲ در ویدئو هایی که در یوتیوب خوب تحت عنوان افشاگری منتشر میکرد،  اظهار کرد در زمانی که در ایران بوده است بخاطر مشکلات و ناراحتی های روانی که از طرف عده ای برایش ایجاد شده بود، دو سال با اعتیاد دست و پنجه نرم کرده است.

قریشی از وضع سینمای ایران به کلی ناامید است و اظهار کرد خودش قراردادی را دیده است که از قبل مشخص شده بود که سیمرغ متعلق به چه فردی است و از قضا در جشنواره هم سیمرغ را به همان فرد خاص دادند!!

محل تولد: تهران، ایران

محل زندگی: دبی، امارات متحده

پیشه: بازیگر

سال های فعالیت: ۱۳۸۸-اکنون

تحصیلات: دیپلم

وضعیت تأهل: مطلقه (همسر سابق:مهران اخوان ذاکر)

ملیت: ایرانی

قد: ۱۷۰

وزن: ۵۸

والدین: ندا افشار (مادر) سعید قریشی (پدر)

سحر قریشی در سال ۱۳۸۹، بعد از حضور موفقیت آمیزش در مجموعهٔ دلنوازان تصمیم گرفت در فیلم سینمایی «دردسر بزرگ» اثر مهدی گلستانه و با نویسندگی قربان محمد پور است و در سال ۱۳۸۹ ساخته شد، حضور پیدا کند.

قریشی در کنار افرادی چون، حامد کمیلی، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی بازی کرده است و سریال « شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد» در سال ۱۳۸۹ از شبکهٔ تهران پخش شد. این مجموعه چندین کارگردان دارد که قسمت های مختلف را تولید کردند از جمله؛ راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان هستند. با شروع سال ۱۳۹۰، او خواست که دقت و کارهای حرفه ای خود را در سینما ادامه دهد.

گشت ارشاد فیلم سینمایی طنز آلود و اجتماعی، اثر سعید سهیلی است که در سال ۱۳۹۰ تولید شد. اما چیزی از اکرانش نگذشته بود که جلوی اکرانش را به دلیل موافق نبودن انصار حزب الله گرفتند. اما کمی بعد، شخصی به نام علیرضا سجاد پور، در سمت مدیر نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد، اطلاع داد که این فیلم به صورت موقت اکران میشود. پس از این خبر، حتی اکران این فیلم در شهرستان ها نیز با مانع و مخالفت مواجه شد و نمایش آن در شهر تهران نیز بعد از چند هفته ممنوع شد. همچنین سحر با حضور بسیار پُر رنگش در سال ۱۳۹۰، در فیلم هایی به نام «نردبان چوبی»، «سیسیلی ها»، «ساعت شلوغی»، «دوباره با هم» و «اکباتان»، مقابل دوربین رفت.

درسته او بسیار پُر کار بود اما کارهایی که در آن حضور پیدا میکرد، از کیفیت بالا برخوردار نبود. او کمیت را رعایت میکرد نه کیفیت را.

در هر صورت انجام کارهای متفاوت و مختلف، باعث شد او تبدیل به یکی از پُر فعالیت ترین بازیگران جوان سینما ایران شود.

سحر قریشی و تصاویر

او در طی سه سال یعنی از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳، در بیسظت فیلم سینمایی بازی کرد که برای شخصی کم سن و سال بسیار عالی است.

بعد از آن نیز باز هم میدان را خالی نکرد و ادامه داد و در فیلم هایی چون «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی، «آب نبات چوبی» اثر محمد حسین فرحبخش، «آس و پاس» ساختهٔ آرش معیریان و «پا تو کفش من نکن» به کارگردانی محمد حسین فرحبخش که رسوایی دو بیشتر مورد استقبال واقع شد. سبک کارهایی هایی که قریشی در آن حضور پیدا میکرد، بسیار سطحی با طنزی معمولی بود.

فیلم سینمایی دیگر به نام «عشق و خیانت» که محصول سال ۱۳۹۲ است، توسط داوود بیدل ساخته و تهیه کننده آن نیز روح الله شمقدری است.

در این فیلم وقایعی ناگهانی پروانه و دخترش آینه را سورپرایز میکند. انگار این حادثه علت آن وجود مسائلی در گذشته پروانه بوده است، گذشته ای که هیچ وقت نمیخواست از آن چیزی به یاد بیاورد و همیشه دل نگران آن بود.

او همچنین در سال ۱۳۹۹، با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی «دادستان»، اثر مسعود ده نمکی مجددا مقابل دوربین تلویزیون رفت.

تا همین جا که مشاهده میکنید، اکثر کارهایی که انجام داده است قوی نبود و صرفا کمیت را رعایت کرده است.

سحر قریشی در سال ۱۳۸۳، ازدواج کرد اما بعد از شروع سریال دلنوازان یعنی در سال ۸۸ کارش به جدایی کشید.

علت جدایی را همسرش چنین ذکر کرد که او پس از شناخته شدن در میان مردم، تغییر شخصیت داد و به کل عوض شد و آدم دیگری شد.

و تا شش ماه پس از اینکه سریال پخش شد، همسرش هیچ اطلاعی از او نداشته است و از طریق دادگاه حمایت از خانواده دادخواست تمکین میدهد ولی نهایتا از یکدیگر طلاق گرفتند.

همچنین در ادامه او گفت که قریشی در مطبوعات ¥ظو رسانه های مختلف گفته است که شوهرش به او انگیزه میداده و در این مسیر همراهش بوده و اگر نسبت به ادامهٔ بازیگری رضایت نداشته باشد آن را کنار میگذارد، و اصلا دلش نمیخواهد که زندگی زناشویی اش بخاطر این موضوع صدمه ببیند.

مهدی اخوان ذاکر در گفت و گویی اعلام کرد که من  بعد از سریال دلنوازان دیگر علاقه ای نداشتم که سحر شغل بازیگری را دنبال کن. اما من تا مدت زمان شش ماه هیچ خبری از ایشان نداشتم و به همین خاطر برای اینکه دیگر نتپاند به کارش ادامه بدهد از او شکایت کزدم اما شکایت من در دادگاه رد شد چرا که قبل از آن رضایت خود را نسبت به بازیگری سحر اعلام کرده بودم. در هر صورت از لحاظ دین و شرع راضی به بازیگری خانمم نیستم.

سحر قریشی با چادر در فیلم

سحر قریشی در خصوص مطالب و ادعاهایی که شوهرش مطرح کرده است،همه را تکذیب کرد و در گفت و گو های آن زمان دلیل طلاق و جدایی خود و

همسرش را اینطور نوشت:

«در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم  قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در آمریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند.خودشان را مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد از آن چند مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید »

«به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم، حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جوگیر ! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم. »

در خصوص تحصیلات سحر، همسر سابقش مهران اخوان ذاکر گفت:

«همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.»

ولی سحر همیشه این موضوع را تکذیب کرده است و گفته او از دبیرستان ام البنین دیپلم خودش را گرفته است.

پس از دلنوازان و کارهایی که انجام داد مدتی او از کار با صدا و‌ سیما منع شده بود و هیچ کس دلیل قطعی و‌ موثق برای این موضوع پیدا نکردند و حدس و گمان هایی بود مبنی بر اینکه علت مسائل حاشیه ای و طلاق از همسر سابق باعث‌ ممنوع الکاری او شده است.

قریشی از رابطهٔ صمیمانه اش با سمانه پاکدل صحبت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان