فال فرشتگان | فال فرشتگان فردا

فال فرشتگان فردا 21 بهمن ماه | پیام مثبت فرشته روزت را اینجا بخوان

فال فرشتگان دقیق و درست خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال فرشتگان فردا 21 بهمن ماه | پیام مثبت فرشته روزت را اینجا بخوان
کدخبر : 18548
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال فرشتگان روزانه خود را در ادامه بخوانید:

 فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای انسان صبور! من Achaiah، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و آرامش هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید دروازه ی رستگاری است. با صبر و شکیبایی، بر هر چالشی غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Admael

ای انسان با اراده! من Admael، فرشته ای مسلط بر زمین هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و قدرت هستم. با توسل به نیروی قدرمتند امیدواری می‌توانی از همه‌ی چالش‌های سخت عبور کنی. تو بزرگ‌تر از مشکلاتت هستی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Afriel

ای انسان توانمند! من Afriel، فرشته ی نیرو هستم. در دنیای پر از چالش و سختی، من حامل پیام امید و قدرت هستم. به یاد داشته باشید که شما در وجود خود، قدرتی شگفت انگیز دارید. با اتکا به این قدرت، می توانید بر هر مانعی غلبه کنید و به اهداف خود برسید.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Agromiel

ای انسان آسمانی! من Agromiel، نگهبان آسمان ششم هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و معنویت هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آسمانی دارید. در اعماق وجود شما، میل به تعالی و معنویت وجود دارد که شما را به سوی کشف رازهای هستی راهنمایی خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Ahaniel

ای انسان مهربان! من Ahaniel، فرشته ی محافظ کودکان هستم. در دنیای پر از خطر و آسیب، من حامل پیام امید و امنیت هستم. به یاد داشته باشید که کودکان، فرشتگان زمینی هستند. آنها هدیه ای از خداوند هستند و ما وظیفه داریم از آنها مراقبت کنیم. مراقب کودک درون خود باش و نگذار که چالش‌ها و سختی‌های زندگی او را سرخورده کند. زندگی مثل یک بازیست و تو با یک کودک درون سرزنده می‌توانی بهتر بازی کنی.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Rochelle

اگر تو به ندای درون قلبت گوش فرادهی می‌توانی راه سعادت خود در زندگی را بیابی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Mystique

سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد