مزایا و معایب رزرو هتل در میدان تکسیم چیست؟

اگر از مردم اهل استانبول بپرسید که به عنوان توریست حتما از کجا دیدن کنیم؟ حتما نام میدان تکسیم را به زبان می آورند. میدان تکسیم که با نام میدان تقسیم نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین میدان های شهر استانبول است. رفت و آمد مردم و بودن تنوع بالایی از رستوران ها و کافی شاپ ها در این میدان باعث شده تا حداقل چند ساعتی شما را سرگرم کند. به دلیل اینکه میدان تکسیم در مرکز شهر واقع شده و جزء جاذبه های توریستی استانبول محسوب می شوند، بسیاری از هتل های استانبول در این میدان و اطراف آن قرار گرفته اند.

مزایا و معایب رزرو هتل در میدان تکسیم چیست؟
کدخبر : 19824
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اگر از مردم اهل استانبول بپرسید که به عنوان توریست حتما از کجا دیدن کنیم؟ حتما نام میدان تکسیم را به زبان می آورند. میدان تکسیم که با نام میدان تقسیم نیز شناخته می شود، یکی از زیباترین میدان های شهر استانبول است. رفت و آمد مردم و بودن تنوع بالایی از رستوران ها و کافی شاپ ها در این میدان باعث شده تا حداقل چند ساعتی شما را سرگرم کند. به دلیل اینکه میدان تکسیم در مرکز شهر واقع شده و جزء جاذبه های توریستی استانبول محسوب می شوند، بسیاری از هتل های استانبول در این میدان و اطراف آن قرار گرفته اند. تا به حال شده به این فکر کنید که رزرو هتل های میدان تکسیم چه مزایایی دارد؟ اصلا بهتر است که هتل در این میدان رزرو کنیم یا به سراغ سایر مناطق شهر در استانبول برویم؟

در اینکه میدان تکسیم یکی از بهترین میدان های شهر استانبول است شکی نیست. به خصوص اینکه این میدان به یکی از بزرگ ترین خیابان های شهر استانبول، یعنی استقلال دسترسی بسیار خوبی دارد. همچنین از طریق این میدان می توانید به مسجد تکسیم و برج گالاتا دسترسی داشته باشید. اطراف میدان تکسیم پر از کافی شاپ ها و رستوران هایی اند که غذاهای خوشمزه و سنتی ترکیه را به شما ارائه می کنند.

همچنین به گفته برخی از مسافران، در برخی از مواقع در این میدان دست فروش ها نان خوشمزه می فروشند که برای یک میان وعده یا صبحانه خوشمزه عالی هستند. با وجود اینکه قیمت هتل در میدان تقسیم استانبول نسبتا بالاست، پس می بایست حتما بدانید که رزرو این هتل ها در این منطقه چه مزایایی را دارد. با ما همراه ما باشید تا شما را با مزایا و معایب رزرو هتل های میدان تکسیم آشنا کنیم.

مزایای رزرو هتل در میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول در وسط شهر قرار گرفته است. تلاقی هنر، قدمت تاریخی و همچنین شور و شوق مردم در این میدان باعث شده تا اکثر ایرانیانی که به شهر استانبول سفر می کنند، علاقه زیادی به بازدید از میدان تکسیم داشته باشند. انصافا نیز ترکیب بافت قدیمی با برج ها و ساختمان های سر به فلک کشیده که از این میدان قابل مشاهده اند، بسیار زیباست. شور و شوقی که در این میدان بر پاست، شما را شگفت زده می کند. پرنده های جذاب در کنار عابران پیاده در حال عبور و مرور هستند.

خوشبختانه امکاناتی که در این منطقه نیز به مردم ارائه می شوند باعث شده تا بسیاری از توریست ها این منطقه را برای رزرو هتل استانبول انتخاب کنند. دسترسی راحت تر به تاکسی و وسایل حمل و نقل مختلف نیز از جمله مزایای رزرو در این منطقه است. هتل های میدان تکسیم جزء هتل های لوکس و مناسب استانبول هستند. رزرو هتل های میدان تکسیم می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • دسترسی آسان به امکانات مختلف: با رزرو هتل های میدان تکسیم استانبول، می توانید به بسیاری از امکانات دسترسی داشته باشید. میدان تکسیم در واقع یکی از میدان های مرکز شهر استانبول است که به بسیاری از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی و رستوران ها نزدیک است. بنابراین، شما نیازی به گرفتن تاکسی و پرداخت هزینه برای انجام کارهای معمول خودتان نخواهید داشت.
  • تنوع بالایی از هتل ها: به دلیل محبوبیت میدان تکسیم، هتل های بسیار متنوعی نیز در این میدان واقع شده اند. طیف گسترده ای از هتل ها با قیمت ها و امکانات مختلف در این میدان قرار گرفته اند که می توان بسته به بودجه و سلیقه هر کدام از آن ها را انتخاب کرد.
  • مکان امن برای رزرو هتل: هتل های میدان تکسیم در یکی از شلوغ ترین میدان های شهر قرار گرفته اند. پس اگر به دنبال اقامتی امن هستید که بتوانید با خیالی راحت در هر ساعت از شبانه روز رفت و آمد داشته باشید، این هتل ها انتخاب خوبی اند.
  • فضای پرشور و پویای میدان تکسیم: میدان تکسیم در هر ساعت از شبانه روز شلوغ و پرشور است. علاوه بر اینکه توریست ها در این میدان حضور دارند، خود مردم استانبول نیز برای تفریح، پیاده روی و ... به این میدان می آیند. پس شما با یک فضای پرشور و پویا در این میدان مواجه هستید.
  • دسترسی به تفریحات شبانه: استانبول جزء شهرهایی است که شب زنده داری در آن بسیار رایج است. اگر طرفدار تفریحات شبانه هستید، حتما هتل های میدان تکسیم را رزرو کنید. چون در این صورت می توانید از کلوب ها، کافه ها و رستوران های مختلف که شبانه فعال اند لذت ببرید.
  • دسترسی به امکانات مورد نیاز: میدان تکسیم جزء میدان های مهم شهر است. پس باید انتظار داشته باشید که بسیاری از امکانات مانند صرافی ها، بانک ها، داروخانه و بیمارستان ها را در اطراف این هتل پیدا کنید.

معایب رزرو هتل در میدان تکسیم

با وجود اینکه رزرو هتل های میدان تکسیم مزایای زیادی را به همراه دارد، اما نباید فراموش کنید که رزرو این هتل ها بدون عیب نیز نیست. به هر حال میدان تکسیم یکی از میدان های شلوغ در استانبول است و ممکن است برای افرادی که به دنبال یک اقامت آرام و بدون دغدغه های هستند، گزینه خوبی محسوب نشود. بنابراین، اگر تصمیم خودتان را برای رزرو هتل در این میدان گرفته اید، بد نیست که ابتدا با معایب رزرو هتل در میدان تکسیم آشنا باشید و سپس با توجه به نظر شخصی خودتان جمع بندی کنید.

  • سر و صدا و شلوغی میدان تکسیم: یکی از معایب رزرو هتل های میدان تکسیم این است که شما را در معرض سر و صدا قرار می دهد. همانطور که شلوغ بودن این میدان برای شمایی که به دنبال یک اقامت امن هستید، پرسود است؛ می تواند باعث شود تا اقامت پر سر و صدایی نیز داشته باشید. میدان تکسیم به دلیل موقعیت مرکزی و جاذبه های گردشگری فراوان در اطراف خود، منطقه ای بسیار شلوغ و پر سر و صدا است.
  • قیمت رزرو هتل های بالا: هر منطقه ای در استانبول که پر رفت و آمد باشد و به امکانات رفاهی مختلف نیز دسترسی داشته باشد، جزء مناطق گران قرار می گیرد. میدان تکسیم نیز جزء این مناطق است. قیمت بالای هتل های میدان تکسیم باعث شده تا برخی از افراد با بودجه های پایین قادر به رزرو هتل در این منطقه نباشند.
  • ترافیک و مشکلات حمل و نقل: با وجود اینکه رزرو هتل های میدان تکسیم به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید، اما باعث می شود تا شما در ترافیک نیز بمانید. در واقع ترافیک سنگینی در میدان تکسیم وجود دارد. از طرفی اکثر مسافران به دنبال پیدا کردن تاکسی هستند و این موضوع باعث شده تا نتوانید به راحتی وسیله نقلیه مناسب خودتان را پیدا کنید.
  • فضای سبز نه چندان زیاد: هتل های میدان تکسیم در یک منطقه شهری قرار گرفته اند. این یعنی اینکه نباید انتظار داشته باشید که اطراف آن ها فضای سبز زیادی وجود داشته باشد. بنابراین، اگر طرفدار رزرو هتل در مناطق طبیعی با فضای سبز زیاد هستید، هتل های میدان تقسیم انتخاب خوبی برای شما نیستند.
  • وجود مناطق نا امن در اطراف: اگرچه خود میدان تکسیم بسیار امن است. ازدحام و شلوغی در این منطقه نیز باعث شده تا مسافران راحت تر بتوانند در آن حضور داشته باشند؛ اما برخی از خیابان های اطراف میدان تکسیم نا امن هستند. متاسفانه جیب بری و کلاهبرداری در این مناطق رایج است و حتما باید مراقب وسایل خودتان باشید و تا جای ممکن در این خیابان ها حضور پیدا نکنید.

جمع بندی

هتل های میدان تکسیم جزء هتل های گران قیمت استانبول محسوب می شوند. با رزرو این هتل ها دیگر خیالتان از بابت دسترسی به امکانات مختلف از جمله رستوران، کافی شاپ، سوپر و ... راحت خواهد بود. چون هر خدمات و امکاناتی که نیاز دارید در اطراف شما موجود هستند. این میدان جزء میدان های شلوغ و پر ازدحام شهر است. ممکن است برای عبور و مرور از خیابان های اطراف آن نیاز به صرف زمان بیشتر برای عبور از ترافیک داشته باشید. با وجود اینکه شلوغی این میدان خود یک حسن بزرگ برای آن محسوب می شود، اما می تواند باعث سر و صدای زیاد نیز شود. البته به لطف به کار رفتن پنجره های دوجداره در هتل ها تا حد زیادی این مشکل برطرف خواهد شد.

در هر صورت انتخاب هتل در میدان تکسیم یا هر منطقه دیگری از استانبول به سلیقه و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. با این حال اگر برای انتخاب هتل های میدان تکسیم مردد هستید، می توانید از نظرات سایر مسافران دیدن کنید. همچنین با دریافت مشاوره از یک آژانس مسافرتی متخصص، انتخاب بهتری برای هتل های میدان تقسیم خواهید داشت. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید به سایت بوکینگ مراجعه کرده و از طریق شماره تلفن های این سایت با کارشناسان ما برای انتخاب هتل های استانبول در تماس باشید. سایت بوکینگ امکان رزرو آنی هتل های استانبول و ترکیه را با بهترین قیمت به شما می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد